是次金句目標人士:對你的工作感到沉悶的朋友
(看完希望你會開心D啦~)


->打工都係為兩餐姐~歌都有得唱啦~


「我真係好衰嫁!我一聽到上班兩字就頭疼,我一聽到交報告就腳疼,你說要隨傳隨到,我就全身骨 痛,總之要打工、我係痛不欲生」
->麥小明告訴了大家上班候群症的特徵。


「為什麼每隻螞蟻都長得一模一樣啊,就是要老闆認不出他 們,一個星期上6天班,其實是有6隻螞蟻,1隻螞蟻上一天,所以我們應該向政府申請,一個星期上一天 班,休息6天,大家說對不對?」

眾流浪漢歡呼:「對!」
「但是好可惜,我們人類未達到這種文化程度。」

->這是我們的夢想,終有一天會好像高智的螞蟻一 樣...

 


 

 

「下 晝應該有午睡時間,我地祖國有實施呢個優良傳統噶喔」

->冇錯,食LUNCH一粒鐘,午睡又一粒鐘,話咁快就收工!



「精英4大入職要求-hea做、假度、虛應,陪笑」
->真係實事求是!


童 一本說:You are fired
「我響公司又無人工又無職 位,,fired?砰砰砰就叫fire」
->不過大家在公司係收左人錢,又有職位,所以...


最後,雖然「我地係同一個CINEMA,佢係唔同既THEATER,(但請記住)其實我地都係TOGETHER!
->朋友,我永遠都同你在同一陣線!



PS:「你作為一個朋友,千古 難求;你作為一條水魚,舉世無雙」
->朋友,有係真係太好了!有今生,無來世!

其實真係好開心,上次打了這麼大篇 的黃子華,看看FOOTPRINTS,知己好像不多,心想難道我的朋友中喜歡子華的為數不多?但剛剛看了SARA的日記,又與媚媚吹了陣水,原來,大家都 有看呢,媚媚還說看了我的文章才知道子華原來幾勁~哈哈~開心死我了!
在這XANGA打「自傳」,當然是希望有朋友來光顧,看看我的文字。雖然粗 糙,但用情真摰(真真的!),只是有時看到FOOTPRINTS,打完一篇後一個人也沒來看,有時還蠻傷心的~(我還在需要人看XANGA的年歲嗎?哈 哈~)
BTW,到底我在宣傳自己的XANGA,還是子華呢~
哈哈~


謝謝你睇到最後呢~MY FRIENDS~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniefunfun 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()